mandag den 12. maj 2014

iMindfulness

Jeg er meget glad for mindfulness og meditation.
I den forbindelse findes der også rigtig mange fine apps man kan bruge.

En af de apps jeg bruger mest er iMindfulness.



Bag appen er Jeppe Budde som er  autoriseret psykolog. Samtidig er han uddannet psykoterapeut og musikterapeut, Flora Eriksen som er mindfulness instruktør, ergoterapeut og coach og Selma Kjærbo som er professionel livsstilscoach.



Jeg bruger mindfulness når livet farer for hurtigt og jeg trænger til et lille pusterum.

Faktisk har jeg også introduceret det for min mand, som normalt ikke bryder sig om "den slags" og sammen har vi nu hørt flere øvelser inden sengetid om aftenen.

Appen koster 13kr i appstore og det er muligt at tilkøbe flere øvelser i appen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar